Cumpagnia Ruisheng vende novi dolcificanti psicose

A cumpagnia Ruisheng hè impegnata à u sviluppu è a prumuzione di novi edulcoranti sani. A cumpagnia di novu lanciata i prudutti psicose, Psicose hà a funzione spiciali di regulà u zuccaru in sangue è altri benefica à a salute umana, è hè valutata cum'è u sustitutu più putenziale di saccarosi in l'industria alimentaria. Psicose cum'è una cetosa sparse di sei carboni cù quasi zero calori, hè un additivu alimentariu ideale è sanu.
Psicose hè fatta da fructose extracted from corn or sugar beet. Psicose hè un pruduttu naturali cù alta sicurezza. A so struttura hè stabile è pò esse usata in diversi dolci, in particulare in i prudutti di panificazione, chì ponu migliurà a qualità di i pasticci.

Ci sò attualmente parechji tippi principali di edulcoranti, edulcoranti d'alta putenza, amidi, alcoli di zuccaru è oligosaccharides. L'altu dulcezza è u zuccaru di amido sò solu edulcoranti, l'alcooli di zuccaru è l'oligosaccharides anu parechje funzioni di cura di a salute, è sò spessu usati in certi prudutti di più high-end. L'annunzii più cumuni per l'oligosaccharidi sò bifidos, prebiotici è simili.
Alti edulcoranti include stevia, sucralose, acesame, aspartame, licorice sweet, saccharin sodium, cyclamate, neotame, mohan fruit sweet and so on. A dulcezza hè generalmente decine di volte à centinaie di volte di saccarosi, a quantità di l'alimentu aghjuntu hè assai chjuca, ma u prezzu hè caru.
Les sucres d'amidon incluent le glucose, le maltose, le sirop de fructose et le fructose. U zuccaru di amido hà generalmente sciroppu è zuccaru cristalinu in dui stati. U zuccaru di amido hè in generale cusì dolce cum'è u saccharose o un pocu menu dolce chì u saccharose, chì hè più prezzu di u saccharose. Attualmente, l'effettu di sustituzzioni di saccarosi hè evidenti, soprattuttu in e bevande. Frà elli, a frutosa cristallina hè l'unicu zuccheru di amido cù funzione di cura di a salute, perchè ùn participa micca à u metabolismu di u glucose di sangue.
L'alcoli di zuccaru include mannitol, sorbitol, erythritol, maltitol, xylitol è iso-maltol. L'alcooli di zuccaru sò generalmente menu dolci di u saccharose, ma anu benefici per a salute. U più famosu hè u xilitol, chì impedisce a carie dentale.
Oligosaccharides sò oligosaccharides di soia, oligosaccharides galactose, oligosaccharides xilosa, oligosaccharides fructose, oligosaccharides isomaltose è cusì. A dolcezza hè ancu menu di saccarosi, ma a funzione di salute hè a più forte

A cumpagnia Ruisheng vende attualmente prudutti di edulcoranti cumpresi stevia glycosides, aspartame, trehalose, erythritol, Xylo-oligosaccharides, sucralose, neotame etc.


Tempu di Postu: Jul-24-2021