L'attellu di purificazione di polveri vegetali disidratati di a pianta Ruisheng hè statu aghjurnatu è messu in opera

U polu vegetale hè a prima disidratazione secca di verdura, è dopu più sfracicata, u polu vegetale hè l'estensione di i prudutti vegetali disidratati.
A nostra fabbrica hà cuminciatu à aghjurnà l'attellu di polvere vegetale disidratatu à a fine di u 2020, è hè stata recentemente aghjurnata è messa in produzzione.
I nostri prudutti vegetali di fabbrica sò in polvere d'orzu, in polvere di carota disidratata, in polvere di tomate disidratata, in polvere di patata disidratata, in polvere di zucca disidratata, in polvere di barbabietola rossa, in polvere di spinaci, in polvere di sedano, in polvere di funghi, in polvere di patata dolce viola disidratata, in polvere d'agliu naturale è altri vegetali naturali. polvere, pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti di ogni tipu di polveri vegetali è vegetali disidratati.
Finu a ora, a nostra fabbrica hè diventata unu di i più grandi impianti di pruduzzioni di verdura disidratati in Cina. A quantità di Instant Noodle Dried Vegetable Sachet furnita da a nostra fabbrica per i noodles instantani Master Kong cuntinueghja à mantene una tendenza crescente, è a Verdura Secca per Instant Noodle hè stata scarsa.
U sviluppu di a verdura disidratata hè strettamente ligata à a migliurà di u standard di vita materiale di e persone. U cunsumu di l'alimentu di l'amidu centratu nantu à u granu tradiziunale hè da u male à u peghju, rimpiazzatu da a proteina animale, u grassu, in particulare u cunsumu di ligumi hà aumentatu à un ritmu alarmante, ligumi sò diventati un alimentu impurtante indispensabile in a nostra vita dietetica. I vegetali disidratati, invece, anu i nutrienti di ligumi freschi è ponu esse guardati per un bellu pezzu. U cuntenutu di l'acqua di ligumi freschi circa 90%, dunque per cugliera, cullà, trasportu, almacenamentu, gestione, è distribuzione è vendita, anu purtatu difficultà considerable, a cuntradizioni di fornitura, produzzione, vendita è ligami intermedi hè abbastanza forte, cumu si tratta di a scienza. cù u prucessu di ligumi è u almacenamentu hè diventatu una materia di a dieta di i ricchi di a vita è a priorità di u prugressu. Attualmente, ci sò parechji mezi tecnichi per mantene è cuntrullà a qualità di i vegetali. U almacenamentu, cum'è u almacenamentu di l'umidità à a temperatura di l'ambienti, l'almacenamiento à bassa temperatura, l'imballaggio in plastica, l'almacenamiento chimicu, l'almacenamiento rapidu congelatu, l'almacenamiento di radiazione è u almacenamentu di gas CA, tutti portanu à a listessa direzzione. U scopu hè di furnisce i cunsumatori cù verdura fresca ideale è satisfacente. Tuttavia, i difetti di tecnulugia di qualità di i vegetali di cuntrollu esistenti trasfurmazioni è altu costu, effettu priservazione poviru, hè natu cusì ligumi disidratati, ligumi disidratati chjamati ancu piattu d'acqua cumpostu, hè l'usu di riscaldamentu artificiale fora di a maiò parte di l'acqua è fatta in una verdura secca, comestible quandu pò ricuperà, finu à chì hè in acqua pulita è mantene u culore è u lustre originale, nutrimentu è sapori spiciali.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2021