Investigazione è analisi di l'industria vegetale disidratata cinese è previsione di u rapportu di prova di u mercatu (2018-2025)

I vegetali disidratati, cunnisciuti ancu com'è vegetali reidratanti, sò ligumi freschi dopu à lavà, siccatu è altri trasfurmazioni è pruduzzione, caccià a maiò parte di l'acqua in i vegetali è fatti di un vegetale seccu. U culore originale vegetale è a cumpusizioni nutrizionale restanu basicamente invariati. solu faciule d'almacenà è di trasportu, ma ancu ponu regulà effittivamenti a pruduzzione vegetale in a stagione off-peak.Quandu manghjatu, i vegetali ponu esse restaurati da a so in acqua pulita è mantene u so culore originale, nutrimentu è sapori.

Sicondu l'inchiesta è l'analisi di l'industria vegetale disidratata in Cina è u rapportu di previsione di u mercatu (2018-2025) publicatu da a China Industry Research Network, i vegetali disidratati ùn sò micca solu un gustu bonu è un culore frescu, ma ancu mantenenu u so valore nutrizionale originale. hè più chjuca di ligumi freschi, pisu ligeru, acqua sarà risturatu, trasportu è facile à manghjà, è cetara è cetara è favurevuli di u populu. Cù l'accelerazione cuntinuu di u ritmu di a vita di u populu, ligumi freschi ùn ponu più cumplettamente i bisogni di u populu. a vita, ligumi disidratati accuminciau a entre in più è più mudernu life.Second à a situazione di u mercatu sin'à **, a proporzione di ligumi trasfurmati in Cina hè sempre assai chjuca, è u cunsumu di e persone hè principalmente verdura fresca.

Finu à **, a pruduzzione annuale di u mondu di ligumi disidratati hè di circa 1 milione di tunnellate, mentre chì a pruduzzione annuale di a Cina hè di circa 250.000 tunnellate, chì rapprisentanu circa 25% di a produzzione tutale di u mondu è u 40% di u cummerciu tutale di u mondu di ligumi disidratati. à u rapidu sviluppu di l'industria alimentaria mundiale in l'ultimi anni, ci era una volta una carenza di ligumi disidratati è una grande lacuna in u mercatu. Per quessa, l'esportazione à l'uppurtunità di cummerciale d'oltremare illimitata. À u listessu tempu, i frutti è ligumi disidratati anu ancu grande. u putenziale di u mercatu in China.Supermercati è i pruduttori di noodle instantani in i cità maiò è mediani sò ancu in una grande dumanda di frutti è ligumi disidratati.

Analisi di l'industria di i vegetali disidratati cinesi è u rapportu di prospettive di u mercatu (2018-2025) "l'analisi di u mercatu di i vegetali disidratati da grandi à picculi, da macro à micro, nantu à a basa di e dati, analisi approfondita di l'industria vegetale disidratata in u mercatu. pusizziunamentu, tendenzi di sviluppu di l'industria di i vegetali disidratati, i vegetali disidratati, u mercatu di i vegetali disidratati u statu di gestione di l'impresa chjave, a pulitica ligata è a disidratazione di i vegetali disidratati l'influenza di l'industria vegetale, etc.


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2020