I noodles di vetru caldu è agriu anu un futuru brillanti in u mercatu mundiale

Dapoi a fine di u 2020, u primu cuntainer di tagliatelle vegane calde è agrie esportate in Malesia hè statu messu in vendita in u mercatu malese.
A qualità di u so gustu hà guadagnatu u favore è u ricunniscenza di i cunsumatori.
U cliente hà affidatu u pruduttu à una urganizazione prufessiunale per a prova di l'animali, ma ùn hè stata rilevata nisuna fonte d'animali, chì cumplettamente cumplettamente u standard vegetariano.
Ricertamenti, u cliente hà fattu un altru ordine per u sicondu cuntainer di prudutti, è ghjuntu cù successu in Malasia è i mette in u mercatu di cunsumu di terminal, chì era bè ricevutu da u cliente.
Jiaxing Ruisheng International Trading Co., Ltd Cù Anhui Three Brothers Industry Co., Ltd hà sviluppatu più sapori di prudutti, è anu ricevutu ordini da novi clienti in Vietnam, Singapore, Malaysia, Canada, Filippine, Corea di u Sud, Germania è altri paesi, è a fabbrica hè in pienu focu per furnisce mostre.
In l'ultimi anni, i noodles di vetru caldu è agrumu sò diventati populari in Cina, cù u cunsumu aumentendu dramaticamente ogni annu, sia cum'è un alimentu di base alternativu sia cum'è un snack à la moda.
À u listessu tempu, u cunsumu di l'alimentariu cinese accelerà da u cunsumu di sussistenza à u cunsumu sanu è gode di u cunsumu, da "pienu, manghjà bè" à "manghjate sicuru, manghjate sanu". U cunsumu di l'alimentariu serà più diversificatu, è a proporzione di cunsumu di tagliatelle di vetru calde è agria continuarà à aumentà. Sicondu l'ultime statistiche incomplete, in u 2020, e vendite annuali di tagliatelle istantanee calde è agrie in i Cinesi anu superatu $ 3,1 miliardi.
China vastu mercatu di cunsumatori è u putere di cunsumu crescente hà da prumove in più u sviluppu sustinutu è rapidu di l'industria di tagliatelle calde è vetru, è à u listessu tempu, serà più è più accettatu da e persone d'oltremare.
Fighjendu à l'oltremare, chì pò intruduce noodles di vetru caldu è agriu in u mercatu domesticu, significa chì in anticipu puderà cuntrullà u futuru di i cunsumatori domestici. I noodles di vetru caldu è agriu rimpiazzaranu i noodles instantani in u futuru.


Tempu di Postu: Apr-22-2021