Perspettivi futuri di i noodles di amido instantani

Sutta l'influenza di tutta l'industria di l'alimentu di cunvenzione, i noodles di patate dolci convenienti sò populari trà i cunsumatori di tutte l'età per via di a so dolcezza, di gusti diversi è di un altu valore nutrizionale. Conveniente, veloce è riccu in fibra dietetica, vitamini è altre nutrimentu. I risultati mostranu chì i cunsumatori sò principarmenti studienti, ghjovani donne è cunsumatori di travagliu ordinariu di età trà 15 è 40 anni (principalmente donne).

E caratteristiche di u cunsumu sò principalmente da a scola è u turismu, è altri cunsumu mobile, seguitu da u cunsumu di a famiglia, u livellu di cunsumu di i cunsumatori di classa media, i gruppi di cunsumatori di vermicelli di patate cunvene è dolce sò i zitelli, i studienti, i travagliadori bianchi, i ghjovani donne è i cunsumatori maturi. , cunsumu trà l'età di 15 è 55 anni (principarmenti femine di collu biancu), u cunsumu hè carattarizatu da : u cunsumu di a famiglia, seguita da i scoli è u cunsumu turisticu.

Per mezu di u cuntenutu sopra, crede chì avete più cunniscenze è capiscitura di a prospettiva futura di i fanati di patate dolci convenienti. Grazie per a vostra pacienza in lettura. 


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2020